En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

torsdag 28. august 2008

Kokk....

I dag har jeg meldt meg til å lage middag faktisk!! Til stor overraskelse lager jeg Fajitas.
Men vi skal ha med pitabrød istedenfor wraps for det finnes pitabrød uten gluten så Bettina kan spise også, helt til hun i dag kom hjem å sa at hun egentlig ikke ville ha de pitabrødene siden sånn mat uten gluten ikke smaker noe særlig..
Men jeg skulle da ha ferdig middagen til halv seks, da er alle hjemme. Men dere som er med meg i hverdagen vet hvor flink jeg er med klokka, så selvfølgelig har jeg laget middagen ferdig nå(klokka er bare halv fem..)!! Helt enkelt fordi jeg trudde klokka var halv seks. Og for dere som ikke er med meg i hverdagen: dette er absolutt ikke første gang. Hender ofte jeg står i byen en time for tidlig og lurer på hvor alle andre er..
Ganske oppgitt over meg selv, og jeg har ikke tenkt å melde meg frivillig til å lage middag en dag til!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hehe, standar Tuva :DD
Må si du alltid har vært flink med klokka ja :D
Klem Mona <3

Anonym sa...

Vel, fajitas'n smakte sikkert godt for det??

Tuva S sa...

Ja, den var veldig god!! Synes jeg da :D
Men guacamolen var ikke det samme, den var ferdiglaget og smakte egentlig vått papir..

Fred sa...

Alltid gøy å lage mat ;D