En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

søndag 24. august 2008

Batman - shopping - tanker

I går fikk jeg tilbud om å være med Bettina og ei venninne av henne fra hennes skole på kino! Det takket jeg ja til. Vi så Batman, og den bør vel anbefales, selv om jeg ikke skjønte såå mye.. Men det kan vel være fordi jeg aldri har sett noe av Batman tidligere? Men den var veldig skummel, og jeg kan love dere jeg skvatt mye!!
I dag har vi vært med naboen på en omvisning i sportshallen, siden han jobber der. Så nå er det avklart at neste søndag, klokken 1900 tror jeg, starter jeg(og Bettina) på dansing igjen! Men denne gangen hip hop/street. Gleder meg masse til det! Blir godt å få trent litt, samtidig som det er en fin måte å få seg venner på.
Etter omvisninga dro vi på shopping til Edinburgh!



















Det var veldig godt å få noe annet å tenke på, for alt har gått så veldig sakte i det siste. Føler jeg har vært her såååå lenge, men jeg har ikke vært her en uke en gang! Det er skikkelig vanskelig å forklare, for jeg har aldri følt det så ille før..
Men Eirin, som gikk i klassen min i første, som er i Costa Rica nå, sa at alt gikk veldig sakte til hun og de første to ukene, men så begynte ting å gå veldig fort. Så jeg får vel bare holde ut litt til!

Jeg må si jeg tenker ofte på dere hjemme for tiden. Trym som når som helst lærer seg å gå og som snart blir ett år, mamma og pappa og hva dere gjør om dagene, Runar hvordan du har det på skolen og ellers, Marte og Are, hvordan dere har det, Silje, hva du gjør for tia, Ingvild, alt spennende sladder og hvordan du har det.. pluss alle andre der hjemme! Jeg hører jo ofte fra dere, og det er jeg veldig glad for! Men det er jo ikke helt det samme..
Jeg håper bare ting vil gå fortere snart, at jeg vil få flere gode venner på skolen, og enda mere å gjøre i helgene. For jeg har det jo kjempe bra ellers! Ting er bare ikke det samme uten dere hjemme. Men jeg skal holde ut lengre!
Nå må jeg gå å legge meg, siden Bettina allerede har funnet senga. God natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi tenke my på dæ og :)

Are sa...

Her har vi det bra Tuva, sjøl om Trym savne tanta si. enkt æ sku send dæ et bilde av Trym dær har sitt å spise lasagne. Får sjå om æ får ordna det i morra. Brukt helga te å formater bærbaren...