En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

tirsdag 26. august 2008

Skole

Har vært litt dårlig med oppdatering i det siste, men det er ikke så mye som har skjedd.
Dagene har for det meste gått med til skole, lekser, mat og lufte Tiki. Jeg koser meg da, og har det veldig bra fortsatt! Er godt å høre fra dere hjemme mens jeg er her, det hjelper mye!
Hun jeg går med til skolen hver dag skal selvfølgelig ikke på skolen i dag, dermed jeg aner ikke hvor jeg skal gå etter jeg har kommet inn døra på skolen.. så jeg burde vel egentlig springe nå, så jeg har god tid til å spørre meg fram.
Lover jeg skal oppdatere så fort det skjer noe spennende! Ellers så har jeg et par flaue hendelser jeg kan fortelle dere om etter hvert hvis det absolutt ikke skulle skje noe som helst her..
Ha en flott dag!! Og jeg hører dere har hatt litt sol og ganske varmt vær? NYT DET!! Alle har det ikke..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan trøste deg med at det regner også her i dag..
Skal se om vi i dag kan få fatt i de skolebøkende du mangler, og få sendt dem..
Godt å høre at du har det bra og koser deg..

Tuva S sa...

Det var litt godt å høre, det blåser kraftig her!!
Takk! :-)