En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

fredag 24. april 2009

It can't get more perfect then you make it

Jeg føler jeg har blitt så flink til å kose meg, sånn skikkelig kose meg.
Jeg har spist en god middag(minus håret og det ene fiskebenet da..), chattet litt med vertsmor og nå står jeg på rommet mitt, hører på musikk, danser litt, synger litt(inni meg) og ordner meg for kvelden. Hva har jeg å klage på akkurat nå?
Vel, det er noe, men jeg skal droppe det.
Så jeg trives! I morgen skal det til og med bli 16 grader og sol!

Skolen var det kjempe rart og tungt og kjedelig å starte på igjen etter min to ukers lange herlige ferie.
Jeg innså fort hvor lite jeg har til felles med mine skolevenner, hvor lei jeg er 'systemet' blant folk og hvor lite jeg på en måte trives.
Det går så mye opp og ned, og når jeg har brukt to uker med ei herlig jente som Agnes og god familie, så blir kontrastene store. Men i dag tok det seg opp, i dag har jeg faktisk ledd på skolen.

Ellers er det mye snakk om ball! Det nærmer seg! 
Nå fikk jeg plutselig beskjed om at jeg må forte meg. Skal prøve å få skrevet litt mer om ball senere.
Ha ei flott helg!

Ingen kommentarer: