En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

mandag 30. mars 2009

Enjoy your days

Lørdagen var heeeeeerlig, søndagen var kos og livet er godt. Sånn ca.

I går snakket jeg lenge med Vilde som er i USA. Det var utrolig koselig!
Det er godt å snakke med noen som har kjent deg lenge, som er i samme situasjon som deg og som også skal være der hver dag med deg når du kommer hjem igjen.
Etter jeg hadde snakket med Vilde kjente jeg at jeg savnet Norge og hjem mer enn jeg noen gang har gjort. Jeg ville bare ha sommerferie å dra hjem. Men det er ikke lenge til, og jeg skal nyte hver dag jeg har igjen her!





Men det å snakke med Vilde fikk meg også til å innse hvor utrolig glad jeg er for å være her i år!
Jeg er så glad for at jeg dro hit og fikk muligheten til å gå et nytt og annerledes skoleår.
Dere vet den følelsen av å gjøre det samme hver eneste dag i flere uker, og hvor godt det er å bryte det med noe helt annet? Det er som om jeg har gjort det samme. Jeg har brutt årsrekka med gråe og kjedelige skoledager for å komme hit å bli kastet inn i et helt nytt system. Det er så godt!
Jeg føler meg litt mer gira på å gå enda et år hjemme nå.





I morgen er det huskonkurranse i basketball, altså spiller husene mot hverandre. Jeg har sagt jeg skal skifte klær og komme ned til hallen, så får vi se om jeg spiller eller ikke i morgen.

Håper alt står bra til med dere :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hellu :D
Silje her..

Håpe alt går bra med dæ også :D
æ e glad for at du glede dæ t å kom hjem ^^, glede mæ t du kjem hjem!<3