En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

lørdag 28. februar 2009

Helg? Ja, takk!

Mamma klaget på litt dårlig blogging..
Jeg prøver å tenke tilbake på hva jeg har gjort i den siste uken, men jeg kommer fram til at ingenting skjedde, jeg har bare ventet på helga!
I går var jeg på kino med noen venner og så 'The curious case of Benjamin Button' eller noe. Det var en laaaang film! Den varte i over tre timer, og gikk sakte. Men igjen så var historien ganske bra.
I dag har jeg vært i byen med Agnes. Vi har opplevd en ny side av byen med masse kule, mer spesielle butikker, og restauranter med billigere mat. Jeg kjøpte meg en helt nydelig kjole, men som jeg må sy litt på. Gleder meg til den er klar til bruk!
Vi prøvde også ballkjoler.. Det var kanskje ikke så lurt i og med at de kostet mellom 3- og 4000..
Men fine var de!
I kveld skal Grigor feire bursdagen sin med en fest, så jeg holder på å ordne meg nå.
Siden jeg har shoppet en del i det siste og føler jeg har masse klær, bestemte jeg meg i kveld for å grave litt i det lille klesskapet mitt etter klær som jeg ikke har brukt så mye, og jammen fant jeg et anntrekk.
Har jo også søkt på videregående skole til høsten nå! Er litt rart å må planlegge det allerede.
Alt er bra med meg og jeg koser meg.
Ha en flott dag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

kordan skole endt du opp med å søk på? :-)

Tuva S sa...

æ søkt midtbyskolan, d va jo sånn samla opptak ting?
Også byåsen på andre.

Anonym sa...

okei, ja du må skriv på kordan skole du vil på sjø. ellers blir du vilkårlig plasert

Tuva S sa...

æ måtta sjekke igjen ka æ gjor :p
men æ søkt mæ på katta :D