En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

onsdag 26. november 2008

Back to normal

Gratulerer med dagen, Tante Bjørg!

Har kommet meg tilbake til rutinen etter London nå, og har funnet ut at jeg har det veldig bra her! Hadde flere venner som tekstet meg i løpet av helga og som spurte meg hvordan jeg hadde det i London, bare det er koselig.
Siden sist har jeg feilet min Personal Study i engelsk, fått over 50 % altså en C, nesten en B på min A|B nab, noe som er litt vanskeligere enn en vanlig nab, og jeg har passert nab'en i fysikk! Vet ikke karakteren enda, får den i morgen.
Jeg har også startet på julesangene, og gleder meg fryktelig mye til jul! Gleder meg mest til det å stå opp den 25. for å åpne julegavene i pysjamasen!

Har også fått bilder som Marbeth hang opp på veggen til meg, snill som hun er!

Så rommet mitt er myyye finere nå!

Håper alt enda står bra til hjemme. Legg gjerne igjen en liten kommentar om hvordan dere har det!

5 kommentarer:

Are sa...

Vi har det topp Tuva. Trym er snart ferdig med vannkoppene, og springer snart rundt. Kult at du har fått hengt opp bildene. Ble veldig nysgjerrig på det som er i nederste venstre hjørne av det første bildet da...

Anonym sa...

sorry, æ må skuff dæ litt, men æ ska HEIM T JUL!!
guddamæ som æ glede mæ! men æ har masse tid som vi ska ha sammen og da, før jul og før nyttår liksom :D:D

<3

Tuva S sa...

Are: Så bra! Hm... ser ikke d lenger æ, dessuten e itj d lov å vær nysgjerrig før jul, d har mamma lært mæ! :D

Agnes: TULLE DUUUU??? :| aaaw :|:| no blir æ ensom i jula....
Du BØØØR kom tbake ass! Men skjønne du glede dæ! Du må nyt d masse! :D

Are sa...

Fins itj nysgjerrig æ da :-)

Tuva S sa...

Stæææmme d, ingen av dokk fins nysgjerrig, hehe :D