En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

lørdag 18. oktober 2008

Boka

Jeg vet ikke om dere husker boka jeg fikk av Marte som dere alle skrev i?Jeg leste den på vei til Gardermoen. Men etter det har den ikke blitt åpnet.. Da jeg kom hit havnet den innerst i nederste skuffa. Tror jeg alltid har vært litt redd for å åpne den.
Men i går da jeg begynte å rydde i kommoden så jeg den igjen. Sakte åpnet jeg den og begynte å lese. Tårene kom allerede på første side og fortsatte helt ut. Innimellom lo jeg og, så det var blandede følelser.
Etter på følte jeg meg mye bedre! Det var så godt å lese alle linjene som sa "jeg gleder meg til du kommer hjem så jeg kan få høre om alle dine opplevelser!". Det var så godt å bare lese at jeg har folk som kjenner meg hjemme.
Jeg føler meg mye tryggere her nå, og trives egentlig enda litt bedre.
Tusen takk alle sammen!!

2 kommentarer:

Vilde sa...

Åå, æ huske den! bra at du lest den da, kor bra å ha.

Meeen, ha en fin ferie! Håpe vi kan snakkes , kanskje i morra? men anyways, kos dæ masse masse, du e så heldi som har ferie :(
<3 gla i dæ

Tuva S sa...

mhm :D

takk :D har allerede hatt en bra start (y) ja vi snakkes sikkert i mårra :D æ tror æ ska i the zoo i mårra da :D:D trooor æ :D
Blir deilig me ferie ja! ska nytes :D

Gla i dæ å! <3