En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

mandag 21. april 2008

Vertsfamilien min

Nå har jeg snakket med jenta som bor hos vertsfamilien og vet altså litt mer om familien og stedet!
Vertsfaren min heter David, er 53 år eller noe, og har to voksne sønner som har flyttet ut.
Vertsmoren min heter Marbeth, tror jeg? Hun er 56 og har ingen barn.
Hunden deres heter Tiki og er en blanding mellom skotsk et eller annet og noe annet annet!
Det skal visst være veldig brae shopping muligheter der og!!
Også har de uniform på skolen min! Svart skjørt/bukse/piratbukse, hvit skjorte og slips. Så kan man ha på forskjellige overdeler over skjorta. Det er visst veldig stort klespress der likevel, om å ha finest uniform.
Alt jeg ønsket fikk jeg!

5 kommentarer:

Vilde sa...

du må legg ut bilde av dæ i uniformen XDXD me engang :D

Anonym sa...

Æ glede mæ te æ ska besøk dæ:D

Anonym sa...

D va Malin btw (a)

Anonym sa...

Familien din er nå mamma, pappa, Trym, Runar, Marte, Are og Tassen da!!!!!

Tuva S sa...

d stemme mamma, no har æ ordna d :-)