En blogg om mitt utvekslingsår i Skottland til alle nysgjerrige.

mandag 13. april 2009

Påske updates

Endelig har jeg litt tid til å ta på meg joggebuksa å sette meg ned for å oppdatere dere litt.

Dagene siden Ola kom har gått kjempe fort, men vært utrolig brae!
Vi har vært i slottet, hilst på vertsfamilien og vært i toppen av det skotske monumentet, shoppet har vi også fått tid til.
Agnes og søstra, Fride på slottet.Starbucks og Top Man ble besøkt.


De tre siste bildene er fra det skotske monumentet.
Jeg og Ola og mine skotske venner var på kino og så Monsters vs. Aliens i 3D! Her har Agnes på seg brillene vi fikk.
Filmen var forresten veldig morsom!

Så hittil har jeg hatt en vellykket påskeferie.
Jeg har fortsatt en uke igjen pluss noen ekstra dager, og på torsdag kommer Marte, Are og Trym! Det gleder jeg meg noe helt sykt til!

I morgen og onsdag skal jeg faktisk tre timer på skolen for å ha fysikk, men på dagen i morgen skal jentene til byen for å nyte sola i parken. For vi har nemlig hatt helt fantastisk vær her i det siste!
Og det synes vel litt på den siste shoppingen:

Ellers er det jo påske. Søndag var den store påskedagen her, og jeg fikk påske egg!
Inni egget igjen er det mange småsjokolader, namnam.
I tillegg fikk jeg mange pakker med Freia påskeegg av Ola da han kom!

Så selv om jeg ikke har vært i 'dalen, har jeg hatt en kjempe fin påske, hittil!

Det håper jeg dere også har, og ha en flott uke på arbeid og skole.

Ingen kommentarer: